Books Download Free Nero Corleone (Nero Corleone #1) Online

Books Download Free Nero Corleone (Nero Corleone #1) Online
Nero Corleone (Nero Corleone #1) Hardcover | Pages: 94 pages
Rating: 4.14 | 501 Users | 37 Reviews

Itemize Books To Nero Corleone (Nero Corleone #1)

Original Title: Nero Corleone
ISBN: 3836300982 (ISBN13: 9783836300988)
Edition Language: German
Series: Nero Corleone #1
Setting: Germany
Literary Awards: Batchelder Award Nominee (1998), Vlag en Wimpel Griffeljury (1997)

Chronicle In Pursuance Of Books Nero Corleone (Nero Corleone #1)

»Nero« nennen sie den kleinen Kater auf dem italienischen Bauernhof, weil er ganz schwarz ist, nur mit einer weißen Vorderpfote. Nero fürchtet sich vor nichts und niemand, nicht einmal vor Robert und Isolde, dem deutschen Ehepaar, das in den Ferien das Häuschen auf dem Hügel bewohnt. Und weil er meint, das Zeug zu einem Chef zu haben, beschließt er, den Hof zu verlassen, um mit den beiden nach Köln am Rhein zu gehen. Dort tobt das wahre Leben! Quint Buchholz hat diese Katzengeschichte mit wunderbaren farbigen Bildern versehen.

Be Specific About Appertaining To Books Nero Corleone (Nero Corleone #1)

Title:Nero Corleone (Nero Corleone #1)
Author:Elke Heidenreich
Book Format:Hardcover
Book Edition:Special Edition
Pages:Pages: 94 pages
Published:October 24th 2007 by Sanssouci (first published 1995)
Categories:Animals. European Literature. German Literature. Childrens. Fiction. Cats

Rating Appertaining To Books Nero Corleone (Nero Corleone #1)
Ratings: 4.14 From 501 Users | 37 Reviews

Assess Appertaining To Books Nero Corleone (Nero Corleone #1)
For the last few months, I've been making efforts to improve my minimal German. I started by reading German versions of children's books I was already familiar with from other languages. A couple of days ago, I decided I was now good enough to try a book I didn't know. It worked!It is difficult to know how to evaluate Nero Corleone. My German is at a child's level, so that was how I had to read it. I didn't look up any words, which meant I often had to guess them. But the poetry of the book was

Esta história é uma delícia. Ainda que Nero Corleone seja um bocadinho mandão, acabamos por gostar deste gato gingão, cuja fama está à altura da sua fanfarronice. Mas também da sua bondade.

I absolutely adore this story. It's the best cat book I've ever read.

This used to be my favourite book when I was 10.

Ich habe als Kind dieses Buch als Hörbuch geschenkt bekommen. Ich hatte allerdings mit den letzten Minuten immer Probleme da ich mit tierischen Toden noch nie klar kam. Mir ging der Tod von Rosa sehr nahe und auch bei Neros Abschied musste ich doch sehr schlucken.Ein sehr schönes Kinderbuch, dass ich gerne nochmal lese. Wenn es denn nicht so traurig wäre

I previewed this as a possible book for my daughter's Animal Lover's Book Club. I read the first half and skimmed the rest. Is it weird to criticize a cat named Nero Corleone for being too mean? Probably. He wasn't a real gangster - killing and blackmailing and calling in favors. But he was just mean - calling his "friends" fat and dumb and making snarky comments about everything the humans did. I just found the social interactions too mean-spirited to suggest this book to our sweet little

Ich kann mich nicht erinnern, wann ich das letzte Mal so gelacht und geweint habe. Zum Lachen und Weinen bringen mich Bücher nur sehr selten, Hörbücher bisher gar nicht, daher ist "Nero Corleone" etwas ganz besonderes. Als Katzenfreundin habe ich natürlich viele Verhaltensweisen meiner Lieblinge hier wiedergefunden und einige meiner Unarten ("Engelchen", "Mäusezähnchen") auch. Eine wirklich herzerwärmende Geschichte für alle Katzenfreunde.P.S. Die Autorenlesung mit Elke Heidenreich war auch sehr

Comments

Popular posts from this blog

Books Free The Last Mermaid Download Online